Направи со мене, не за мене!

Аутизмот е поглед на светот од поинаков агол.
Утро кое влева надеж за подобра иднина.
Тој е како виножито со 7 различни бои.
Имагинарен свет исполнет со креативност,инспирација 
и соништа.
Збирка песни со различни
теми,секој нов ден,нова строфа,нова приказна..


Учениците од нашето училиште напишаа многу песни и состави на оваа тема со кои учествуваа на конкурсот, а ова се избраните и објавени во збирката напишана од повеќе основни училишта со наслов:
Направи со мене,не за мене.


 
 Интересна песна од Горазд Стојановски VIII-4 ☺




Прекрасна творба на нашиот другар
Христијан Гочевски Ивановски VI-1 одд. 
п.с Не е Христијна туку Христијан!😉







На крај, мојата лична творба.Напишано од Ања Јовановска VIII-4 😎


Уредник: Ања Јовановска VIII-4

Popular posts from this blog

Пролетен пејзаж

Мојот живот за време на пандемија

Едно поинакво лето

Училишни спомени

Нашето ново катче

Само еднаш сум дете